سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم فرزندان دنیایند ، و فرزندان را سرزنش نکنند که دوستدار ما در خود چرایند . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 93 آذر 2 , ساعت 1:34 صبح

 

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوسی ها که بعد از پیروزی رم مقابل آتالانتا با جالوروسی هم امتیاز بودند، توانستند به راحتی لاتزیو را شکست بدهند و بار دیگر به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرند.
دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و هر دو تیم می توانستند در 20 دقیقه ابتدایی به گل برسند اما در نهایت این یوونتوس بود که در دقیقه 24، توسط پل پوگبا به گل رسید. روی یک ضد حمله سریع، ته وز با یک پاس خوب ستاره فرانسوی را راهی دروازه کرد و او با یک ضربه دیدنی، گل اول را به ثمر رساند. تلاش لاتزیو برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه بود و نیمه اول با همان تک گل به پایان رسید.
یوونتوسی ها نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 55، توسط ته وز به گل دوم رسیدند. ستاره آرژانتینی پشت محوطه جریمه لاتزیو صاحب توپ شد و بدون اینکه توسط مدافعان حریف تحت فشار قرار بگیرد، با یک ضربه دیدنی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.
فشار حملات بیانکونری ادامه پیدا کرد و در دقیقه 64، پوگبا روی پاس پریرا، با حضور به موقع مقابل دروازه، حساب کار را 3-0 کرد.
6 دقیقه بعد، سیمونه پادوین با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد اما 10 نفره شدن یوونتوس هم نتوانست باعث شود تا لاتزیو به گل برسد تا در نهایت بازی با همان سه گل به پایان برسد.

یکشنبه 93 آذر 2 , ساعت 1:34 صبح
خرید بازی pes 2015,خرید اینترنتی بازی pes 2015,خرید پستی بازی pes 2015,خرید بازی pes 2015 برای کامپیوتر,خرید بازی pes 2015 اصلی,خرید بازی pes 2015 ارزان,خرید بازی pes 2015 اورجینال

 

 

 

خرید بازی pes 2015


لیست کل یادداشت های این وبلاگ