سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزدیکترین مردم به پیامبران ، داناترین آنان است بدانچه آورده‏اند . [ سپس برخواند : ] « همانا نزدیکترین مردم به ابراهیم آنانند که پیرو او گردیدند و این پیامبر و کسانى که گرویدند . » [ سپس فرمود : ] دوست محمد ( ص ) کسى است که خدا را اطاعت کند هرچند نسبش به محمد ( ص ) نرسد ، و دشمن محمد ( ص ) کسى است که خدا را نافرمانى کند هرچند خویشاوند نزدیک محمد ( ص ) بود . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 93 مرداد 14 , ساعت 3:25 صبح

‌تیم ملی فوتبال ایران در اولین گام از بازی‌های زیر 14 سال آسیا حریف خود را مغلوب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه همدان، تیم ایران در اولین بازی خود به مصاف تیم تیمور شرقی رفت و در پایان با نتیجه چهار بر یک حریف نه چندان مطرح خود را شکست داد.

تک گل تیم تیمور شرقی را هم ناهاک از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. گل‌های ایران را ذبیح‌الله کوهکن، وحید نامداری، محمد ذوالفقاری و محسن گودرزی به ثمر رساندند.

داور این مسابقه از کشور چین بود که در نیمه دوم بازی یکی از بازیکنان تیمور شرقی را از زمین اخراج کرد.

دیگر بازی این گروه را عربستان و کره شمالی برگزار خواهند کرد.

 

سرمربی تیم فوتبال نونهالان ایران در پایان این بازی گفت، از نتیجه بازی برابر تیمورشرقی رضایت دارد. حیدرشریفی در نشست خبری بعد از بازی برابر تیمورشرقی اظهار کرد: در مسابقات رسمی بازی نخست همواره بسیار سخت و دشوار است. هوای همدان بسیار گرم بود و بهتر است AFC در بازی‌های آینده در زمان برگزاری مسابقات تجدید نظر کند و ساعت مسابقات را تغییر دهد.

سرمربی تیم فوتبال نونهالان ایران گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که تاکتیک‌های مدنظر در تمرینات را به خوبی در زمین بازی اجرا کردند. تیمور از تیم‌هایی است که در آینده در فوتبال آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در بازی امروز بسیار بازی جوانمردانه و خوبی را انجام داد.

مربی تیم تیمور شرقی هم گفت: بازیکنانم در بازی برابر ایران فرصتی برای استراحت نداشتند و به علت خستگی نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند. کیم چین هوان همچنین اظهار کرد: مسافت بسیار زیادی را برای رسیدن به ایران طی کردیم و نتواستیم به خوبی ریکاوری کنیم. با وجود خستگی بازیکنانم تلاش خود را انجام دادند ولی در نتیجه‌گیری ناموفق بودیم ولی به تیمم امیدوار هستم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ