سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در خردسالی بپرسد، در بزرگسالی پاسخ دهد [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 93 مرداد 14 , ساعت 3:25 صبح

مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره با مصدومیت طولانی‌ مدت بختیار رحمانی‏، از خارج شدن نام وی از لیست این تیم پس از تایید کمیته پزشکی سازمان لیگ خبر داد.

 

حسین ابن‌قاسم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: رباط صلیبی بختیار رحمانی پاره شده است و پس از عمل جراحی‌اش احتمالا شش تا هشت ماه از میادین ورزشی دور خواهد بود. با توجه به این مدت زمان دوری بختیار از میادین، مدارک پزشکی او را به کمیته پزشکی سازمان لیگ ارایه می‌دهیم و پس از تایید مدارک از سوی این کمیته او از لیست تیم خارج می‌شود و می‌توانیم بازیکنی را جایگزین او کنیم.

وی گفت: بختیار برای پیگیری کارت معافی پایان خدمتش به کرمانشاه رفته بود که در آنجا با توجه به این‌ که بازیکن سرشناسی است، مردم شهرش از او می خواهند در دیداری محلی‌ بازی کند که در آن دیدار دچار مصدومیت شده و رباط صلیبی‌اش پاره می‌شود.

 

مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود این مصدومیت مصلحتی و مرتبط با موضوع کارت پایان خدمت وی است، عنوان کرد: خیر، این مصدومیت هیچ ربطی به کارت پایان خدمت او ندارد و موضوع سربازی و معافیت بختیار دست ما نیست. طبق کارت معافیتی که حوزه نظام وظیفه به او داده، همه چیز درست بوده است و پاسپورت نیز گرفته و چند سالی است که از آن استفاده می‌کند اما امسال که تیم ما قهرمان شد، هجمه‌ای به تیم وارد شد که کارت معافیت برخی بازیکنان ما مشکل دارد و جام به تیم دیگری می‌رسد.

 

وی افزود: زمانی که قرارداد بازیکنانمان را تمدید کردیم، مدارکمان را به سازمان لیگ ارایه دادیم که آنها هم تایید کردند و کارت بازی هم به این بازیکنان داده‌اند. به هر حال بختیار در اردوهای ما نیز حضور داشت. ما 20، 30 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنانمان را هم پرداخت کرده‌ایم و این که 24 ساعت قبل از اولین دیدارمان به ما اعلام می‌کنند چند بازیکن ما نمی‌توانند بازی کنند، برای ما جای سوال است.

 

ابن‌قاسم گفت: به هر حال کار بختیار که در یک بازی محلی شرکت کرده، حرفه‌ای نبوده است. سال گذشته چنین موضوعی برای یوسف وکیا پیش آمد و قبل از این که اردوهایمان را آغاز کنیم او در یک بازی محلاتی در اندیمشک شرکت کرد و این موضوع باعث شد که ما یک فصل نتوانیم از او استفاده کنیم.

 

وی در خصوص کارت پایان خدمت شهاب کرمی و آرش افشین هم گفت: قرار بود جلسه‌ای در این زمینه برگزار شود ولی هنوز سازمان لیگ چیزی به ما اعلام نکرده است.

 

مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره این‌که چه شد که مشکل ساسان انصاری چند ساعت پیش از اولین بازی فولاد حل شد، عنوان کرد: خودمان هم نمی‌دانیم. 24 ساعت قبل از بازی گفتند که نمی‌تواند بازی کند ولی بعد به ما اعلام کردند که او می‌تواند در دیدار با تراکتور شرکت کند.

 

وی در خصوص اعلام مسوول برگزاری مسابقات هیات فوتبال استان مبنی بر برگزاری دیدار فولاد و پرسپولیس در ورزشگاه غدیر اهواز خاطرنشان‌ کرد: هنوز نمی‌دانم ولی به هر حال این بازی یا در ورزشگاه غدیر یا تختی برگزار خواهد شد و این‌که قرار است در آبادان برگزار شود، شایعه است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ